Velkommen! Hvordan kan vi hjelpe?

Til chatten

Svar på dine vanligste spørsmål

Hvordan bestiller jeg en tilhenger?

Det enkleste er å bruke Use4Free-appen.

  1. Last ned appen, godta Bluetooth og posisjonstjenester, finn en tilhenger på kartet og velg tidspunkt og modell.
  2. Opprett en konto med e-post og telefonnummer. Du får en bekreftelseskode på sms som du skriver inn i appen.

Du kan også bestille via nettsiden, men da må bestillingen importeres til appen.

Hvordan åpner jeg Bluetooth-låsen?

Trykk på "Åpne lås" i appen under bestillingen din, samtidig som du forsiktig trykker på knappen under den fysiske låsen ved kulekoblingen.
Du må stå nær tilhengeren og ha Bluetooth og posisjonstjenester aktivert for at det skal fungere.

Kan jeg forlenge en pågående leie?

Ja, du kan forlenge leien i appen – så lenge den opprinnelige leveringstiden ikke har passert, og tilhengeren ikke er reservert rett etter din leieperiode.

Se flere svar i vår FAQ >

Kom enkelt i gang – se våre videoguides

Vil du føle deg trygg når du bruker tilhenger og app? Våre videoguides viser deg hvordan du sikrer lasten, rygger med tilhenger, laster riktig og kommer raskt i gang med appen. Klare og enkle tips som hjelper deg hele veien.

Lær mer

Finner du ikke et svar?

Chat med oss – få svar med én gang

Trenger du hjelp? Vår chat er den raskeste måten å få svar på.

  • Chatbot – tilgjengelig døgnet rundt
  • Livechat – hverdager kl. 8–16 (chat med en kundeservicemedarbeider)

Start chatten ved å klikke på den grønne knappen nederst til høyre på siden – eller via chatten i Use4Free-appen.

Til chatten

Kontakt oss – vi hjelper deg gjerne

Trenger du fortsatt hjelp? Kontakt oss via e-post eller telefon.

  • E-post – vi svarer innen 24 timer på hverdager
  • Telefon +47 69 03 11 02 - kl. 06–22 alle dager i uken

 Vi ser frem til å høre fra deg!

Kontakt oss